O nas
Wspieramy menedżerów, właścicieli i przyszłych właścicieli firm, przedsiębiorców w podejmowaniu trafnych decyzji przekładających się na sukces. Oferujemy kompleksowe wsparcie w zakresie pozyskiwania finansowania i dofinansowania: pożyczki unijne, dotacje, poręczenia, gwarancje, kredyty, leasing oraz faktoring. Pomagamy w poprawie płynności finansowej, inwestycjach “na start” i na rozwój — szybko, elastycznie i na korzystnych warunkach.
Prowadzimy również praktyczne szkolenia (w tym z dofinansowaniem UE) oraz świadczymy usługi eksperckie z partnerami biznesowymi: od marketingu, cyfryzacji, prawa i księgowości, po wsparcie zarządcze (CFO, CEO), rekrutację i doradztwo strategiczne.
Z nami Twoja firma uzyska przewagę nad konkurencją.

Dla Ciebie i Twojej firmy
Nasza oferta
1) Pozyskiwanie finansowania:
-
Pożyczki unijne – zwrotne lub częściowo bezzwrotne, korzystne finansowanie “na start” i na rozwój.
-
Dotacje – bezzwrotne wsparcie UE.
-
Poręczenia i gwarancje – zabezpieczenie umów i kredytów.
-
Kredyty, leasing, faktoring – klasyczne formy wsparcia płynności.
2. Szkolenia (także z dofinansowaniem UE):
„Nauka to potęgi klucz” – Ignacy Baliński
-
“ABC przedsiębiorczości - Nowoczesna firma - skuteczny właściciel, menedżer, pracownik. Zostań swoim szefem! Zdobądź finansowanie na otwarcie swojego wymarzonego biznesu!”
-
“Nowoczesna komunikacja i marketing z wykorzystaniem AI”
-
“Nowoczesna firma, nowoczesny menedżer MŚP – zarządzanie przedsiębiorstwem i zarządzanie zasobami ludzkimi – szkolenie dla menedżerów i kandydatów na menedżerów”
3) Usługi eksperckie:
„Jeśli chcesz gdzieś dojść, znajdź kogoś, kto już tam doszedł” – Robert Kiyosaki
-
Marketing, cyfryzacja, automatyzacja
-
Księgowość i podatki
-
Doradztwo prawne, rekrutacja, zarządzanie
-
CFO, CEO, sprzedaż, tłumaczenia, ubezpieczenia

Deklaracja dostępności
OPTIMA CONSULTING spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Toruniu zobowiązuje się zapewnić dostępność witryny internetowej www.zainwestujwsiebie.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej “ebankierzy.pl”.
Data publikacji strony internetowej: 14.05.2025r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 14.05.2025r.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Wymagania jakie nie zostały spełnione:
1) filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych;
2) w filmach brak dostępności języka migowego;
3) mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Oświadczenie w sprawie dostępności sporządzono dnia: 14.05.2025r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny oraz dokumentacji wzorcowej na stronie www.gov.pl/web/dostepnosc-cyfrowa/jak-przygotowac-deklaracje-dostepnosci
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą do kontaktu w sprawie dostępności jest Maciej Nath.
Możesz się z napisać do niego na adres poczty elektronicznej kontakt@ebankierzy.pl lub dzwoniąc na numer telefonu 723107999 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Procedura wnioskowo-skargowa
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Biuro: Szosa Chełmińska 168 lok.11, 87-100 Toruń
Do budynku prowadzi wejście od ul.Szosa Chełmińska. Lokal jest zlokalizowany na parterze budynku, wejście przez klatkę schodową. Dogodny dojazd dla osób na wózkach.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze.
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Do lokalu można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem.

Optima Consulting Sp.z o.o.
KRS: 0000713883, NIP: 9562331439
kap.zakł.: 5 000,00 zł,
87-100 Toruń, ul.Szosa Chełmińska 168/11
- Szkolenia
- Finansowanie
- Usługi eksperckie

Skontaktuj się z nami
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych i zgadzam się z umową użytkownika oraz polityką prywatności